متن ترانه هاي آلبوم سردار اورتاچ Kara Kedi|2010
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ|SERDAR ORTAÇ JƏNUBI AZƏRBAYCAN
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ
درباره وبلاگ


Serdar Ortac Yeni Album Bana Gore Ask/20.Yil Tum Muzik Marketlerde
نويسندگان

Poset

Söz: Serdar Ortaç

Müzik: Serdar Ortaç - Ionita Constantin

Aranje: Volga Tamöz

Ben ne sana taparım
Ne seni ararım, ne trip atarım.
Sen ne beni oyala
Ne omuz ovala, işime bakarım...

Ben o nazı çekemem
Günaha giremem, kötü söz edemem.
Aşk bu kızılötesi yaralı müzesi
Hareket edemem...

Acılarım heveste, güneş açar aheste
Bir kapalı kafesteyim.
Topu topu bir deste, ara sıra bir besle
İki nota bir besteyim...

Seni çöpe atacağım poşete yazık!
Bir sigara yakacağım ateşe yazık!

Aşk gidene acımak mı ?
Bu yükü taşımak mı ?
Yarayı kaşımak mı ?

Sor iyisi çıkacak mı ?
İçime akacak mı ?
Ve güneş açacak mı ?

Var Mi?

Söz & Müzik: Serdar Ortaç

Aranje: Volga Tamöz

Araniyorum, tasalanıyorum
Ve dolaniyorum gece gece yeniden
Acimasi yok, hayat asamasi yok
Kademesi yok onun isi gücü ben


Ask beni bulana kadar...
Kaçmisim tutana kadar...

Birlesik düzene geçip...
Içmisim bikana kadar...

Var mi?
Elimi tutan var mı?
Bana dokunan var mı?
Beni okutan var mı ?
Büyü bozucu var mı ?


Yüzüme gülen var mı ?
Beni büyüten var mı ?
Huzur üreten var mı ?
Beyin açıcı var mı ?

Yesil Su

Söz & Müzik: Serdar Ortaç

Aranje: Iskender Paydas

O derin yeşil su gözleri batsın yada ben,
Beni kaybeden vicdansız utansın.
Bir ömür peşinde pervane gibi bu benden
Beni sevmeyen o kalpsiz utansın.

Seni kaybetmeyi ne çok istedim ama yüreğim vermez
Bu acın kadar hiçbir şey büyük olamaz ama git gide kayboluyor

Bir adım bana gel yada kendine git ama sussun bu beden
İnsan boş yere felsefe yapmayı, ne çok seviyor.

Yeni farkettim ama kaç seneden beri bir güzel anım yok
Git gel boşa yeniden başa dön, buna fazla zamanım yok

Bir adım geliver yeniden gülüver bana kelimeler çossun
Ben sabrederim ama sen sevgi kadar isyan dolusun

O derin yeşil su gözleri batsın yada ben,
Beni kaybeden vicdansız utansın.
Bir ömür peşinde pervane gibi bu benden
Beni sevmeyen o kalpsiz utansın.

Çıldırdım kendimi yollara attım hüzünden,
Aşkın bana tek yararı bu.
İnsanlar ayrılıyor hep bu kavga yüzünden

Mikrop

Söz & Müzik: Serdar Ortaç

Aranje: Erhan Bayrak

Kime soruyorum ayrılırken
Aramıza girip ağlaşıyorlar
Tanıyamıyorum dostlarımı
Biziçöpe atıp anlaşıyorlar
Seviyorsun her önüne geleni
Arıyorsun değerini bileni
Bu zamanda tabiata
Güvenip işe başlanmaz

Gidiyorsun iki kapı öteye
Dönüyorsun bir acı bir köleye
Güvenirsen her önüne gelene
Yüzün aklanmaz

Sana bir önerim olacak hayatından
mikropları at..
Bu canda görür aşkı yok edeni
Efendi gibi haddini bileni
Görünce gözüm aşkı hakedeni
Öpesim geliyor..

Zavallı değil haysiyet olanı
İçinde yüce şahsiyet olanı
Görünce gözüm aşka yok olanı
Coşasım geliyor....

Isim Olmaz

Söz & Müzik: Serdar Ortaç

Aranje: Volga Tamöz

İşim olmaz hiç Allahtan korkmayan aciz insanla,
İşim olmaz aşk üzerinde uğraşan ilim irfanla,
Kanamaktaydım aramaktaydım yüce aşkın yüzünü,
Sana kalsaydım tutanaktaydım boşamaktan hüzünü,

Hayat açasın önüm tutmuyor kollarım,
Niye yaşasın ölümü kimsesiz kulların,
Aşk ne buzlar eritir kimse görmüyor,
En yüce duygudan yerim kimse bilmiyor,

İşim olmaz bendende güzeli yok,
İşim olmaz benden de güzeli yok,
İşim olmaz hiç hiç işim olmaz hiç,
Bu bakımdan benden çok üzeni yok,
Üzen olmaz Hİç, hiç üzen olmaz hiç,

Kara Kedi

Söz & Müzik: Serdar Ortaç

Aranje: Volga Tamöz

Kara kedi girecegine aramıza,
Seni şöyle alalım otur yakınımıza...
Tüm gereksiz arızalar gitti gideli...
Günün en güzeli sen.
Güzeliz iki deli...

Olsun varsın seveni çok,
Önüme geçme yanarsın, ateşi çok,
Sana bir arıza lazım bu gecelik,
Yüz yüze bakışalım hangimiz platonik.

Olsun varsın seveni çok,
Önüme geçme yanarsın, ateşi çok,
Sana bir arıza lazım bu gecelik,
Yüz yüze bakışalım hangimiz fotojenik


Can alıcı olmadı yemedi sözüm
Acımasız olalım hadi gel iki gözüm
Bu da çözüm olmadı can acısına
Seni öne yazalım yürek atamasına

Olmadı bitmedi fiyakası
Havalı zor beni zirvede tanıması
Yüreği aynı onun gibi deli ziyan
Yüz yüze konuşalım kapalı kapı cihan

Olsun varsın seveni çok,
Önüme geçme yanarsın, ateşi çok,
Sana bir arıza lazım bu gecelik,
Yüz yüze bakışalım hangimiz fotojenik

Kara kedi girecegine aramıza,
Seni şöyle alalım otur yakınımıza...
Tüm gereksiz arızalar gitti gideli...
Günün en güzeli sen.
Güzeliz iki deli...

 

Haksizlik

Söz: Serdar Ortaç

Müzik: Jordanco Vasilkoski - Ocko

Aranje: Iskender Paydas

Deli günler geldi geçti,
Çok yoruldum ağlamaktan,
En azından ağlatıyorsun,
Haber aldım gökyüzünden,
Yağacakmış kar bu hafta,

En azından yaklaşıyorsun,
Ayrıldık kime hesap sorsam bilmiyor,
Yeni bir aşk buldum bilmiyor,

İçime taht kurdun gidemiyorsun,
Haksızlık yakalandım artık aşka,
Tasalandı derdi başka,

Beni üzmek en derinden,
Aşkımdın ne güzeldin eski çağda,
Ne büyüktü tutkun ayda,
Çıkacak bu kalp yerinden..

Kolayca

Söz & Müzik: Serdar Ortaç

Aranje: Ionita Constantin - Doctor studio & Romanya

Gözlerimden süzülen yaşlar yerine

Keşke seni kolayca koyabilseydim

Dudağından dökülen her bir kelime

Bu kadar yakmasaydı sevebilseydim

Yüreğim bütün suçu üstüne aldı

Artık bir başkasını sevsem ne olur

Kalbimin her atışı içimde saklı

Bu aşk yakın tarihte efsane olur

Kafamda deli sorular

Kolayca sevemiyorum

Kapımda binlerce kadar

Bakıp da göremiyorum

Görsem de sevemiyorum artık anla

Ben aşık olamıyorum

Kafamda deli sorular

Aşklar hep yalan

Kolayca sevemiyorum

Eskiden kalan

Kapımda binlerce kadar

Tek dileğim

Bakıpda göremiyorum

Önceden bile

Görsem de sevemiyorum artık anla

Ben aşık olamıyorum

Parodi

Söz & Müzik: Serdar Ortaç

Aranje: Volga Tamöz

Anılar seçer insanın yaralı sonunu

Aradan geçen yılların demeye lafı yok

Havadan sudan bahsedip

Günü oyaladık

O kadar gecikti ki bu aşk

Seneye tadı yok

Bu kapıdan iyiside gönüllü geçiyor

Hayat onu bile bile ölümlü seçiyor

Hevesini kıra kıra bi lokma çocuğun

Eline koz veriyor

Oda bunu bile bile yalancı çıkacak

Doğanın özüne göre savaşçı olacak

Yüreğini köle gibi elinde tutanın

Canını çok yakacak

Olursa iki oda bir ev

Huzurda olur acısıda

Kölende olur o cadılar

Evine arabasına

Çok üzücü ama seni arayamadım

Bu geçici parodiye dayanamadım

İkimizi tanımanın acelesi yok

Yüreğimin ikizine yaranamadım.

Sanirim
Söz: Serdar Ortaç

Müzik: Ionita Constantin - Composer

Aranje: Ionita Constantin -Romanya

 

Sanırım, sanırım, sanırım ayrılık vakti

Çabuk oldu, kolay oldu, sanırım herşey geri tepti

Dolaşamam acıdan üzüle üzüle

Baktım hayat acımış yüzüme gözüme

Artık gerisi kolay dayanabilirim

Sensiz aşkın edepsizine

Sanırım, sanırım, sanırım ayrılık vakti

Çabuk oldu, kolay oldu, sanırım herşey geri tepti

Dolaşamam acıdan üzüle üzüle

Baktım hayat acımış yüzüme gözüme

Artık gerisi kolay dayanabilirim

Sensiz aşkın edepsizine

 

Zehir

Söz & Müzik: Serdar Ortaç

Aranje: Volga Tamöz

Kuru ama zehir içimiz
Anılarım var acılarım var
Dile kolay dile kolay zor
Dışarıdan bak içeri girme

Basit olay basit olay
Yakası geldi kaçası geldi
Kafa bozuk kafa bozuk
Nereye vardı nereyi onardı

Gezip tozup gezip tozup
Bu gece rahatlık çok sayende
Sevişemem açlık çok alemde
Yüreğe ilaç verdim geçer acısı

Git uyu rahatlık çok
Hayat acı yarınımıza özletme
Çiçek açıp yakınımıza bekletme
Topu topu huzur üfle

Sana uzak olanımıza
En acılı kalanımıza

Unut ama bana bi sözün var
Duru ama dolu yaşadık biz
Sebebini bırak hırsım var
Nehir ama zehir içimiz

Unut ama bana bi sözün var
Duru ama dolu yaşadık biz
Sebebini bırak hırsım var
Kuru ama zehir içimiz

Los

Söz & Müzik: Serdar Ortaç

Aranje: Iskender Paydas

Sarhoşum gelme

içtim mayhoşum gelme

Kalpte ateş söndürdüm

Hep loşum gelme



Acıları birbir yalan

Ben ondan ucuz kurtuldum

Halbuki çok gencim yalan

Ta beynimden uydurdum

Toz şeker olsun yerim

Ben gönlümden zenginim

İsme nolur güven

Ta alt yapıdan sezginim

Bol sulu aşktan hoş kafam

koy nargile olsun kafam

Tavşan kanı demle şu çayı

tak ortasına yarım ayı

Sarhoşum gelme

içtim mayhoşum gelme

Kalpte ateş söndürdüm

Hep loşum gelme

Kerbela

Söz & Müzik: Serdar Ortaç

Aranje: Sadun Ersönmez

 

Eridi can ciğerim,
Haberin var mı
Kovuyorsan giderim,
Dileğin var mı ?

Unutur sandım seni, unutulmadı
Deli kalbim ağlamak için yaratılmadı

Sevdiğimden şüphen olmasın, şahidi bende
Kalbim hala ilk günahı aldığı yerde
Kerbeladır, aşk yalandır, unutur sanma
Bak bu gönlüm, her gördüğünde seni titriyor hala..

 

 

Iki Paralik

Söz & Müzik: Serdar Ortaç

Aranje: Suat Aydogan

 

Oturduğum iki oda bir evim,
Birde kapı aralık..
Ona sorsan boşa kanadı elim,
Yüreğim iki taralı


Neme lazım iki yabancı gibi mesafeli olalım.
Gide gele yoruldu bu yüreğim biraz nefes alalım.
Ya günlerimi geri ver, ya benle hayata devam.
Ya kendin gibi oluver, yada yüreksiz ve yalan.

Kaderi yok unutamadı aşkın tadını,
Kaderi yok yazısı karalı.
Üzülürüm seni acıtan ayrılık ise,
Yüreğimin de içi yaralı...

Kaderi yok unutamadı aşkın tadını,
Kaderi yok yazısı karalı.
Üzülürüm seni acıtan ağlamam ise,
Yüreğimin dokusu yaralı...

Çok seneler geçti senden sonra
Ben hep yalancı aşklar yaşadım
Hiç bir zaman ölmeyen şarkılar gibi
Ben hiç seni . . .
Unutmadım!

Üzgünüm

Söz: Serdar Ortaç

Müzik: Suat Aydogan

Aranje: Suat Aydogan

Sen ayrildin
Sen kaybetdin
Nasil soylerler bilirsin,
Ayrildik

Senin ben kalbini sevdim
Benden ayrilsanda oyle
Sensiz olamam demistin
Ayrildik

Nasil beni kaybetmeyi goze aldin?

Uzgunum hayatim
Sana her seyimi verdim
Artik mutlu olmak istiyorum
Yoluma cikma yeter
Kalbimi parca parca ettin sen

 

Serdar Ortaç – Sabrımdan

 

Gücümün yettiği gecelerde
Bir canım bir de sen olmuyorsun
Bilemem ne denir sana öyle
Beni görmeye gelmiyorsun

 

Dudağının arasından
İki gözün karasından
Ya da gönül yarasından
Öptüm öldüm, öptüm öldüm

 

Sabrımdan güzel olan her şeyi
Bir kenara atmana kızamıyorum
Aslında bu güne kadar seni tanıyamadım
Buna şaşırıyorum

 

Sayende güzel olan her şeyi
Sokağa atan bir yürek tanıdım
Aşıklar dileğini dallara yazar ama
İsmine rastlamadım

 

Yine de sen gülüver
Bana hüzün de yeter

Serdar Ortaç – Gülün Rengi

Buralarda sensiz olmak çok zor
Bir tek şey için katlanılır dönüşünün olması
Pek de gerçekçi değil ama bana nasipmiş solması

Karşıma çıktın, senden, senle her şeyden zevk aldım
Gül kokar güldüğü yerden, ben gülün rengine kök saldım
Varlığın her şeyi çözdü, yokluğun derde keder gündü
Öyle bir aşk arıyordum, bulduğum yerde yüzüm güldü

Zor mu acımı kalbime gömmek
Zor mu kaderi anlayabilmek
Zor mu delice göz yaşı dökmek
Zor mu yaradı ellere kalbim

Yok mu bana masal gibi gelecek
Yok mu önüme diz çöküp ölecek
Yok mu yine mi gözyaşı kaldım
Yok mu acılı günlere talim

Beni bile bille üzdün çok, ben acımı kalbime gömdüm
Elini tutmayı sevdim çok, başımı kaç kere kuma gömdüm
Sana bir kuru aşkım var, gelip onu al yakınımdan
Ya benim gibi mutsuz gez, ya da zevk al o acılardan

Karşıma çıktın, senden, senle her şeyden zevk aldım
Gül kokar güldüğü yerden, ben gülün rengine kök saldım
Varlığın her şeyi çözdü, yokluğun derde keder gündü
Öyle bir aşk arıyordum, bulduğum yerde yüzüm güldü

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1191
بازدید کل : 111854
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1